Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan ile bir telefon görüşmesi yaptı. İki lider arasındaki görüşmede, Türkiye ile İran arasındaki ikili ilişkiler ile bölgesel ve küresel düzeydeki gelişmeler kapsamlı bir şekilde ele alındı.
Görüşme sırasında, İran ve Amerika Birleşik Devletleri arasında sağlanan mutabakat konusu gündeme geldi. Cumhurbaşkanı Erdoğan, söz konusu mutabakatın memnuniyet verici olduğunu ifade etti.
Türkiye'nin bölgedeki barış süreçlerine olan desteği de görüşmenin ana başlıklarından biri oldu. Cumhurbaşkanı Erdoğan, mevcut sürecin barışçıl bir şekilde neticelenmesi adına Türkiye'nin gerekli tüm desteği sağlayacağını belirtti.
İki ülke arasındaki diplomatik temasların, bölgesel istikrarın tesisi noktasında önem taşıdığı vurgulandı. Görüşme, karşılıklı iyi niyet temennileriyle tamamlandı.