🇺🇸 USD 46,47₺
🇪🇺 EUR 52,92₺ ▼0.41%
🥇 ALTIN 6.140₺ ▼1.80%
BTC 2,91M₺ ▼2.92%
24 Haziran 2026, Çarşamba |
Gündem

Kütahya'da Okul Etkinliğinde Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 25 Kişi Hastaneye Kaldırıldı

Kütahya Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'ndaki etkinlikte ikram edilen pilav ve tavuk sonrası 21 öğrenci ve 4 yetişkin gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

İmza: Gebze Ekspres Gündem Servisi Yayın: 👁 4,940
Kütahya'da Okul Etkinliğinde Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 25 Kişi Hastaneye Kaldırıldı

Kütahya'da bir ortaokulda gerçekleştirilen etkinlik sırasında ikram edilen yemeklerin ardından 25 kişi rahatsızlandı. Meydan Mahallesi'nde yer alan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu bünyesinde düzenlenen organizasyonun ardından sağlık sorunları yaşandı.

Edinilen bilgilere göre, etkinlik kapsamında öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi. İkramların tüketilmesini takip eden süreçte, bazı öğrencilerin ve yetişkinlerin mide bulantısı ile kusma şikayetleri olduğu tespit edildi. Şikayetlerin yayılması üzerine bölgedeki sağlık kuruluşlarına yoğun başvuru yapıldı.

Kütahya Şehir Hastanesi acil servisine gıda zehirlenmesi şüphesiyle toplamda 25 kişi başvurdu. Hastaneye müracaat edenlerin 21'inin öğrenci, 4'ünün ise yetişkin olduğu bildirildi. Rahatsızlanan şahısların tedavileri devam ediyor.

Yaşanan olayın ardından yetkililer tarafından gerekli incelemeler başlatıldı. Gıda maddelerinin kaynağı ve zehirlenmenin kesin nedeni ile ilgili resmi tahkikat sürdürülüyor.

İlgili Haberler

📊 Döviz Kurları
🇺🇸 USD
46,4679₺ − 0,00%
🇪🇺 EUR
52,9248₺ ▼0.41%
🇬🇧 GBP
61,3484₺ ▼0.38%

Hava Durumu

🌤
22.6°C
Çoğunlukla açık
Hissedilen
22.8°
Min/Max
20°/28°
Nem
69%

♈ Günün Burçları

23 Haziran 2026