🇺🇸 USD 46,55₺ ▲1.41%
🇪🇺 EUR 52,94₺ ▼0.86%
🥇 ALTIN 6.009₺ ▼10.37%
BTC 2,79M₺ ▼1.93%
26 Haziran 2026, Cuma |
Spor

Muğlaspor, penaltılarla 1. Lig'e yükseldi

2. Lig play-off finalinde Muğlaspor, Elazığspor'u penaltılarla 8-7 mağlup ederek 1. Lig'e yükseldi. Normal süresi ve uzatmaları 0-0 biten maçın galibi penaltı atışları sonucunda belli oldu.

İmza: Gebze Ekspres Spor Servisi Yayın: 👁 22,561
Muğlaspor, penaltılarla 1. Lig'e yükseldi

2. Lig play-off finalinde Muğlaspor ile Elazığspor karşı karşıya geldi. Bursa Atatürk Spor Kompleksi Matlı Stadyumu'nda oynanan mücadele normal süresi ve uzatma dakikaları 0-0 eşitlikle tamamlandı.

Penaltı atışlarına giden karşılaşmada Muğlaspor, rakibini 8-7 mağlup ederek 1. Lig'e yükselme başarısı gösterdi. Maçta Muğlaspor'dan Sedat Şahintürk ve Enes Gök, Elazığspor'dan ise Erkan Eybil sarı kart gördü.

Muğlaspor'un gol yollarındaki çabaları sonuçsuz kalırken, Elazığspor da galibiyet fırsatını değerlendiremedi. Maçın hakemliğini Mehmet Türkmen, Mehmet Emin Tuğral ve Murat Şener üstlendi.

Muğlaspor'da Dk 111'de Cebrail İrtürk, Dk 60'da Abdullah Balıkçı, Dk+8'de Zihni Temelci, Dk 60'da Mustafa Erkasap ve Dk 79'da İsa Güler oyuna dahil oldu. Elazığspor'da ise Dk 106'da Ercan Coşkun, Dk 106'da Samed Ali Kaya, Dk 60'da Fuat Bavuk, Dk 46'da Erkan Eybil, Dk 114'de Mikail Koçak oyuna dahil olan isimlerdi.

İlgili Haberler

📊 Döviz Kurları
🇺🇸 USD
46,5461₺ ▲1.41%
🇪🇺 EUR
52,9426₺ ▼0.86%
🇬🇧 GBP
61,4514₺ ▼0.79%

Hava Durumu

🌤
22.5°C
Çoğunlukla açık
Hissedilen
25.6°
Min/Max
22°/31°
Nem
87%

♈ Günün Burçları

25 Haziran 2026