Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolu Nurdağı kesiminde seyir halindeki bir tırda yangın meydana geldi. Öğle saatlerinde Narlı gişeleri mevkiinde gerçekleşen olayda, tır tamamen yanarak kullanılamaz duruma geldi.
Edinilen bilgilere göre, henüz plakası ve sürücüsü belirlenemeyen tırda seyir esnasında alevler yükseldi. Yangını fark eden sürücü, aracı emniyet şeridine çekerek kendisini dışarı attı. Durumun 112 Acil Çağrı Merkezi ekiplerine bildirilmesi üzerine bölgeye hızlıca itfaiye, sağlık ve jandarma birimleri sevk edildi.
Kısa sürede büyüyerek tüm aracı saran alevler, itfaiye ekiplerinin yoğun müdahalesi sonucunda kontrol altına alınarak söndürüldü. Yangın neticesinde tır tamamen yanarak hurdaya döndü. Olayın ardından otoyoldaki trafik akışı bir süre kontrollü olarak sağlandı.
Jandarma ekipleri tarafından yangının çıkış sebebinin belirlenmesi amacıyla geniş çaplı bir soruşturma başlatıldı. Bölgede güvenlik önlemleri artırılırken, maddi hasarın boyutunun tespit edilmesi bekleniyor.