Gaziantep'in Batıkent Mahallesi sınırları içerisinde yer alan Vadi Park mevkisinde, iki lise öğrencisi arasında çıkan tartışma kanlı bitti. Şehit Ali Polat Anadolu Lisesi öğrencileri arasında meydana gelen olayda, bir öğrenci bıçakla ağır yaralandı.
Tartışma Kavga ve Bıçaklı Saldırıya Dönüştü
Edinilen bilgilere göre, 10'uncu sınıf öğrencisi Ç.G. ile 12'nci sınıf öğrencisi H.A. (18) arasında henüz belirlenemeyen bir sebeple sözlü tartışma yaşandı. Kısa sürede fiziksel kavgaya dönüşen olayda, H.A. üzerinde taşıdığı bıçağı kullanarak Ç.G.'yi yaraladı.
Yaralı Öğrenci Yoğun Bakıma Alındı
Olayın ardından çevredekilerin ihbarı üzerine bölgeye sağlık ekipleri sevk edildi. İlk müdahalesi olay yerinde yapılan Ç.G., Gaziantep Üniversite Hastanesi'ne nakledildi. Hastanede gerçekleştirilen operasyonun ardından yoğun bakım ünitesine alınan öğrencinin hayati tehlikesinin devam ettiği bildirildi.
Zanlı Polis Tarafından Yakalandı
Saldırının ardından olay yerinden kaçan zanlı H.A., emniyet güçlerinin çalışmaları neticesinde yakalanarak gözaltına alındı. Emniyet birimleri tarafından olayla ilgili geniş çaplı bir soruşturma başlatıldı.