İskoçya milli takımının Dünya Kupası'ndan elenmesinin ardından, takımın teknik direktörü Steve Clarke görevinden ayrıldığını duyurdu.
Croatia'nın Ghana karşısında aldığı galibiyetle birlikte İskoçya'nın turnuvadaki kaderinin kesinleşmesi üzerine, Scottish FA tarafından resmi bir açıklama yapıldı. Yapılan duyuruyla birlikte Clarke'ın istifası teyit edildi.
İstifasına ilişkin duygularını paylaşan Steve Clarke, taraftarlara yazdığı mektupta şu ifadelere yer verdi:
"Bu vedanın en duygusal kısmı oyuncularım için; onlar olmasaydı 2019'dan bu yana biriktirdiğimiz hiçbir anıya sahip olamazdık. Onlar aldıkları tüm övgü ve takdiri hak ediyorlar. Onların 'Gaffer'ı olarak anılmak gerçekten bir onurdu. Bana güvendiğiniz için teşekkürler, halefime başarılar dilerim."
İskoçya milli takımının yeni teknik direktörünün kim olacağı konusunda henüz resmi bir bilgilendirme yapılmadı. Süreçle ilgili detayların ilerleyen süreçte paylaşılması bekleniyor.