19 Mart gecesi Ümraniye Sıddık Sokak'ta meydana gelen ve 21 yaşındaki Kubilay Kundakçı'nın hayatını kaybetmesiyle sonuçlanan olaya ilişkin yargılama süreci devam ediyor. Davanın ilk duruşmasının ardından konuşan baba Cemil Kundakçı, mahkeme salonundaki gelişmelere ve tarafların tutumlarına dair değerlendirmelerde bulundu.
Duruşma esnasında A.K.'nun tavırlarına tepki gösteren Cemil Kundakçı, söz konusu şahsın mahkemede ağlamaklı bir tutum sergilediğini iddia etti. Cemil Kundakçı, A.K.'nın kendisine hitap şekline karşı tepki gösterdiğini belirterek, "Anne kız çok iri rol yapıyor" ifadelerini kullandı.
Oğlunun iyi niyetinin suistimal edildiğini savunan acılı baba, Kubilay Kundakçı'nın A.K.'ya geçmişte birçok konuda destek olduğunu öne sürdü. Cemil Kundakçı, oğlunun yardımsever karakterinin bu süreçte bir dezavantaja dönüştüğünü ifade ederek, A.K.'nın geçmişteki bazı açıklamalarına ve davranış modellerine dikkat çekti.
Yaşanan trajik olayın ardından hukuki sürecin titizlikle takip edildiği bildirildi. Mahkeme heyeti, tarafların beyanları ve sunulan deliller doğrultusunda yargılamayı sürdürüyor.